Πασίγνωστα brands, όπως Porsche, Armani, Bulgari, ανοίγουν δικά τους ξενοδοχεία

Legoland hotel

Μεγάλες εταιρείες λιανικού εμπορίου επιθυμούν να ενταχθούν δυναμικά στη βιομηχανία της φιλοξενίας σε μια προσπάθεια να αυξήσουν τα έσοδά τους.

Ο ξενοδοχειακός κλάδος συνεχώς εξελίσσεται. Πράγματι, όλο και περισσότερα δημοφιλή εμπορικά σήματα, επενδύουν στο συγκεκριμένο κλάδο, εξαγοράζοντας μεγάλους ξενοδοχειακούς ομίλους. Μερικά brands μάλιστα, δεν διστάζουν ακόμη και να δημιουργήσουν από το μηδέν το δικό τους – θεματικό, πολλές φορές – ξενοδοχείο.
Το πρώτο ξενοδοχείο της εγκαινίασε η διάσημη εταιρεία Lego, στο Ντουμπάι, την Παρασκευή 21 Ιανουαρίου.

Γεμάτο με χαρακτήρες Lego και χιλιάδες πολύχρωμα τουβλάκια, το ολοκαίνουριο εντυπωσιακό ξενοδοχείο της Lego στο Dubai Parks and Resorts απευθύνεται κυρίως, σε οικογένειες. Διαθέτει συνολικά 250 δωμάτια ενώ, συγχρόνως, θα προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στο θεματικό πάρκο του ξενοδοχείου σε όλους τους επισκέπτες.

Με το νέο της επιχειρηματικό εγχείρημα, η εταιρεία επιθυμεί να ενταχθεί δυναμικά στη βιομηχανία της φιλοξενίας. 

Το πρώτο βήμα έγινε πριν από περίπου 20 χρόνια όταν δύο από τους μεγαλύτερους και πιο γνωστούς παίκτες στη βιομηχανία της μόδας ανακοίνωσαν τα σχέδια τους για την επέκταση του χαρτοφυλακίου τους και στον κλάδο του τουρισμού. Οι Armani και Bulgari άρχισαν να σχεδιάζουν, να κατασκευάζουν και να λειτουργούν ξενοδοχεία, σε μερικές από τις πιο τουριστικές πόλεις του πλανήτη.

Tο παράδειγμά τους ακολούθησαν λίγο αργότερα, και άλλα μεγάλα εμπορικά brands, όπως η εταιρεία Equinox που δραστηριοποιείται στον χώρο του αθλητισμού, ο κατασκευαστής πολυτελών ρολογιών Shinola, ο κατασκευαστής κρυστάλλων Baccarat, αλλά και η ιαπωνική Muji. Όλες οι εταιρείες που μόλις αναφέρθηκαν έχουν ανοίξει τα δικά τους boutique ξενοδοχεία.
Από τις πιο πρόσφατες μεγάλες εξαγορές ήταν αυτή του ομίλου πολυτελείας LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton που απέκτησε την Belmont, η οποία κατέχει και διαχειρίζεται πολυτελή ξενοδοχεία, εστιατόρια και τρένα.

Οι απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής ωθούν μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες λιανικής παγκοσμίως να επεκταθούν και στον τομέα της φιλοξενίας προκειμένου να καταφέρουν να διατηρήσουν την επιτυχία τους.

Πρόσφατα, και η Porsche ανακοίνωσε τα νέα της σχέδια επέκτασης στον συγκεκριμένο κλάδο. Πιο αναλυτικά, η Deutsche Hospitality και η Porsche Design Group έχουν από πέρυσι ανακοινώσει ότι ενώνουν τις δυνάμεις τους για να λανσάρουν την επωνυμία Steigenberger Porsche Design Hotels, με τουλάχιστον 15 νέα ξενοδοχεία σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς όπως το Ντουμπάι, το Λονδίνο, τη Σιγκαπούρη και τη Σαγκάη.

Deutsche Hospitality διαθέτει 150 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο και εξαγοράστηκε το 2020 από τον κινεζικό όμιλο Huazhu. Σημειώνεται δε, ότι το πρώτο ξενοδοχείο Porsche Design στη Μέση Ανατολή θα ανοίξει στη Σαουδική Αραβία.

Το πρώτο Hello Kitty Hotel στην Κίνα

Πριν από λίγες ημέρες, η κατασκευαστική εταιρεία Keyestone Group με έδρα το Χονγκ Κονγκ σε συνεργασία με τη ξενοδοχειακή αλυσίδα Hyatt Hotels ανακοίνωσαν τα σχέδια τους για το πρώτο Hello Kitty Hotel στην Κίνα. Το ξενοδοχείο θα είναι έτοιμο μέχρι το 2025 ως μέρος του Sanya Hello Kitty Resort – του πρώτου θεματικού πάρκου Hello Kitty στην επαρχία Χαϊνάν.

Θα διαθέτει 221 δωμάτια και βίλες διακοσμημένες με σχέδια Hello Kitty και άλλους γνωστούς και αγαπημένους χαρακτήρες Sanrio. Το Sanya Hello Kitty Hotel θα διαθέτει ακόμη, τρία εστιατόρια και μπαρ, μια θεματική αίθουσα χορού, μια πισίνα και ένα υπερσύγχρονο σπα και γυμναστήριο.

POST A COMMENT.