Συνεχίζονται τα ταξίδια εξοικείωσης του ΕΟΤ για την προώθηση της Ελλάδας στο εξωτερικό

Ελλάδα3

Δυναμικά συνεχίζεται το πρόγραμμα ταξιδίων εξοικείωσης που υλοποιεί ο ΕΟΤ, στο πλαίσιο των κατευθύνσεων της εθνικής τουριστικής πολιτικής για την προώθηση και προβολή της Ελλάδας παγκοσμίως, με το μικρότερο δυνατό κόστος.

Δημοσιογράφοι και ΤΟs από πέντε  ευρωπαϊκές χώρες και συγκεκριμένα από Ρουμανία, Ολλανδία, Γαλλία, Πολωνία, Ηνωμένο Βασίλειο και Αυστρία, επισκέφτηκαν και επισκέπτονται την Ελλάδα, προκειμένου να παρουσιάσουν αλλά και να προωθήσουν στα ταξιδιωτικά τους πακέτα, δημοφιλείς αλλά και λιγότερο γνωστούς ελληνικούς προορισμούς στο κοινό των χωρών τους.

Συγκεκριμένα:

  • Την Ξάνθη  επισκέπτεται  18-22/6/2019, Ολλανδή blogger κας Majda Ouhajji  από το on line περιοδικό “aichaqandisha.nl“, με σκοπό την προβολή στην Ολλανδική αγορά των εναλλακτικών μορφών τουρισμού που προφέρει η περιοχή. Το blog απευθύνεται στο γυναικείο κοινό (18-45 ετών)  που ενδιαφέρεται για ταξίδια, κουζίνα, πολιτισμό και οικογενειακούς προορισμούς διακοπών.
  • Την Ρόδο επισκέπτονται τέσσερις Γάλλοι δημοσιογράφοι (19-23/6/2019) με αφορμή τη νέα αεροπορική σύνδεση  Παρίσι-Ρόδος, από την αεροπορική εταιρεία TRANSAVIA, δύο φορές την εβδομάδα (από 26/5/2019 και μέχρι τέλος Νοεμβρίου). Σκοπός του ταξιδιού  είναι και η περαιτέρω ανάδειξη της πρωτεύουσας των Δωδεκανήσων ως τουριστικού προορισμού στο γαλλικό κοινό μέσα από τα έντυπα  Grazia(γυναικείο περιοδικό πολύ υψηλού επιπέδου με τιράζ 200.000/μήνα) Challenges (οικονομικό εβδομαδιαίο περιοδικό με τιράζ 50.000/μήνα)  Voyages et stratégie (επαγγελματικό περιοδικό)  το δημοφιλές blog γυναικείο περιεχομένου Cequepensentlesfemmes.fr αλλά και το δημοφιλές διαδικτυακό luxury περιοδικό, Luxsure.
  • Τη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική επισκέφτηκαν ( 07 -11/06/19)  δυο  Πολωνοί Tour Operators, των  THOMAS COOK/NECKERMANN Πολωνίας και GRECOS HOLIDAY, προκειμένου να γνωρίσουν  το ελληνικό τουριστικό προϊόν, στις δύο περιοχές , με σκοπό την περαιτέρω προώθησή τους στην πολωνική αγορά. ¨Ήδη  ο εκπρόσωπος του Τ.Ο.  THOMAS COOK/NECKERMANN  έχει συμπεριλάβει την  Αθήνα στα προγράμματά  City  Break προορισμών για όλο τον χρόνο, ενώ ο εκπρόσωπος  του Τ.Ο  GRECOS HOLIDAY συμπεριλαμβάνει την περιοχή Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής.
  • Την Σύρο, την Κύθνο, το Πήλιο και  την Αστυπάλαια επισκέπτεται 17/6 – 8/7/2019 Βρετανός  ταξιδιωτικός συντάκτης, με σκοπό  τη συλλογή πληροφοριακού υλικού για τέσσερα (4) διαφορετικά άρθρα στα έντυπα:
  1. Σύρος – εφημερίδα Daily Mail κυκλοφορια 1.25 εκ. φύλλα/ αναγνωσιμότητα  2.5 εκ.
  2. Πήλιο – εφημερίδα Daily Telegraphκυκλοφορία 377.159 / αναγνωσιμότητα  977.000
  3. Αστυπάλαια- εφημερίδα Daily Telegraphκυκλοφορία 377.159 / αναγνωσιμότητα  977.000
  4. Κύθνος – περιοδικό Sunday Times Travel Magazine κυκλοφορία 58.000/ αναγνωσιμότητα  102.000.

 

  • Την Αθήνα επισκέπτονται, 23-30 Ιουνίου δύο  δημοσιογράφοι του ταξιδιωτικού περιοδικού National Geographic Traveler Ρουμανίας με σκοπό την συγγραφή  εκτεταμένο ρεπορτάζ και κεντρικού άρθρου στο  για τις πιο όμορφες γειτονιές της Αθήνας, την Αθηναϊκή Ριβιέρα αλλά τα νησιά του Αργοσαρωνικού όπου θα πραγματοποιήσουν ημερήσια κρουαζιέρα. Οι αναγνώστες του National Geographic Traveler ταξιδεύουν περισσότερο από τον μέσο όρο και πραγματοποιούν περισσότερες διανυκτερεύσεις σε κάθε προορισμό που επισκέπτονται. Υπενθυμίζεται ότι, τετραμελής αποστολή από τον τηλεοπτικό σταθμό Antena 1 Ρουμανίας και  το έντυπο και διαδικτυακό περιοδικό Capital και από τον όμιλο Burda Ρουμανίας (Περιοδικό Auto Motor Sport) αλλά και δημοσιογράφος του έντυπου και διαδικτυακού περιοδικού NV Ουκρανίας, επισκέφτηκαν ήδη (5-10 Ιουνίου) τα νησιά  Σίφνος, Πάρος, Νάξος και  Σύρος με σκοπό την προβολή των εμπειριών του θαλάσσιου τουρισμού και ειδικότερα του γιώτινγκ, σε κοινό υψηλών εισοδημάτων, Την φετινή σεζόν για πρώτη φορά ένας tour operator της Ρουμανίας (Aerotravel)  ενέταξε στα προγράμματα του την Πάρο και την Νάξο.
  • Τέλος, την περιοχή του Ιονίου (Λευκάδα, Κεφαλονιά, Ιθάκη, Μεγανήσι, Μύτικας, Πρέβεζα)επισκέφτηκαν με σκάφος αναψυχής (10-17 Ιουνίου) έξι  δημοσιογράφοι από τη Ρουμανία και ένας εκπρόσωπος tour operator, με  σκοπό  την προβολή των μοναδικών εμπειριών του θαλάσσιου τουρισμού στην Ελλάδα  και ειδικότερα του γιώτινγκ και της ιστιοπλοΐας. Για το  είδος αυτό διακοπών εκδηλώνουν τελευταία, αυξημένο ενδιαφέρον οι Ρουμάνοι με μέσο/ανώτερο εισόδημα.

 

 

Οι δημοσιογράφοι που συμμετείχαν στο ταξίδι εξοικείωσης εκπροσωπούν τα παρακάτω ρουμανικά  ΜΜΕ:
1.Τον τηλεοπτικό σταθμό Antena 1 (2ος σε τηλεθέαση στη Ρουμανία, 1.500.000 θεατές το λεπτό και  20-24% μερίδιο στην ζώνη υψηλής τηλεθέασης),

2.Το πιο σημαντικό Online ταξιδιωτικό περιοδικό στη Ρουμανία National Geographic Traveler με 16.000 μοναδικοί επισκέπτες/μήνα.

3.Το ποιοτικό γυναικείο περιοδικό «Libertatea pt. Femei» με  46.000 τεύχη/εβδομάδα.

4.Το ενημερωτικό οικονομικό  site Economica.net , με 140.000 μοναδικούς επισκέπτες/μήνα.

Για τη διοργάνωση του ταξιδίου συνεργάστηκαν με τον ΕΟΤ, ο  tour operator Aerotravel, οι εταιρείες Ionian Activities και Katopodis Yachting με  την υποστήριξη της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και της της Ένωσης Ξενοδόχων Λευκάδας, της Περιφέρειας Ηπείρου και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

Όλα τα παραπάνω  ταξίδια εξοικείωσης (Fam/Press Trips) σχεδιάστηκαν  και υλοποιούνται από τον ΕΟΤ και τα γραφεία του Οργανισμού  στο εξωτερικό, σε συνεργασία με αεροπορικές και ναυτιλιακές εταιρείες, τις  τοπικές αρχές και τους επαγγελματίες τουρισμού κάθε περιοχής και εντάσσονται στην  πολιτική εξωστρέφειας και ανάδειξης της μεγάλης ποικιλίας των  θεματικών τουριστικών προϊόντων της χώρας μας.

Facebook Comments

POST A COMMENT.