Coca – Cola 3E: Η Θεσσαλονίκη επενδύει στην αποθήκη με Vision Picking

visionpicking

Εδώ και μερικούς μήνες η Coca Cola 3E έχει θέσει σε πιλοτική εφαρμογή στο Κέντρο Διανομής Βορείου Ελλάδος το Vision Picking.

Το Vision Picking λειτουργεί με τη χρήση ειδικών “έξυπνων” γυαλιών που παρέχουν όλη την πληροφορία που χρειάζεται ο εργαζόμενος χειριστής για να ολοκληρώσει καθημερινές εργασίες (π.χ. θέση ραφιού, προϊόν, ποσότητα, επιλογή προϊόντος). Ο χρήστης βλέπει σε μία οθόνη 7’’ τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει για να ολοκληρώσει την παραγγελία. Στη συνέχεια επιβεβαιώνει με φωνητική εντολή την ενέργεια που θέλει να πραγματοποιήσει. Η χρήση της τεχνολογίας Vision Picking κάνει ακόμα πιο αποτελεσματική την εξυπηρέτηση των πελατών μειώνοντας τις κινήσεις που πραγματοποιούνται από την παραγωγή, στο ράφι, και στα χέρια του καταναλωτή.

Από την χρήση του Vision Picking οι υπεύθυνοι της εταιρείας παρατήρησαν ότι παρουσιάστηκε αύξηση της τάξης του 6% – 8% στην ταχύτητα συλλογής μικτών παλετών ενώ το ποσοστό ακρίβειας στην εκτέλεση των παραγγελειών ανέρχεται πλέον στα επίπεδα του 99,9%. Για την συγκεκριμένη επένδυση ύψους 200 χιλ. ευρώ η Coca Cola Hellenic συνεργάστηκε με την γερμανική Ubimax η οποία έχει στο πελατολόγιο της εταιρείες όπως η DHL, Intel, Opel κ.α..

«Είμαστε πολύ υπερήφανοι που ο όμιλος μας επέλεξε την Ελλάδα και τους ανθρώπους μας στο κέντρο διανομής της Coca – Cola Τρία Έψιλον στη Θεσσαλονίκη για την πρώτη εφαρμογή αυτής της πρωτοποριακής τεχνολογίας στη διαχείριση αποθήκης. Το Vision Picking ενισχύει την τεχνογνωσία των ανθρώπων μας και μας επιτρέπει να δημιουργούμε χιλιάδες παραγγελίες μεικτών παλετών με μεγαλύτερη ταχύτητα, ευκολία και ακρίβεια. Η εξυπηρέτηση των πελατών μας γίνεται ακόμα πιο αποτελεσματική αλλάζοντας για πάντα τον τρόπο διαχείρισης της παραγγελίας στον κλάδο καταναλωτικών αγαθών», δήλωσε η Σουζάνα Ραρή, διευθύντρια Εφοδιαστικής Αλυσίδας της CocaCola Τρία Έψιλον.

 

Facebook Comments

POST A COMMENT.