Διεθνής διάκριση για τον διεθνή αερολιμένα Αθηνών

Στη μεγαλύτερη συνάντηση του κλάδου των αερομεταφορών «ROUTES Europe 2019» που πραγματοποιήθηκε στο Ανόβερο, το αεροδρόμιο της Αθήνας κατέκτησε με το σύνολο των ψήφων των συμμετεχόντων αεροπορικών εταιρειών, την πρώτη θέση στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των +20 εκ. επιβατών, ξεπερνώντας ανταγωνισμό αεροδρομίων από το Βέλγιο, τη Δανία, τη Γερμανία, τη Νορβηγία και τη Ρωσία.

Τα βραβεία Routes είναι μοναδικά στο είδος τους, καθώς η ψήφος και η διαδικασία απόφασης ανήκουν αποκλειστικά στις αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες επιβραβεύουν την αριστεία στην αεροπορική ανάπτυξη παγκοσμίως. Στην ίδια κατηγορία με το αεροδρόμιο της Αθήνας ήταν υποψήφια για διάκριση τα αεροδρόμια των Βρυξελλών (το οποίο πήρε το δεύτερο βραβείο), της Κοπεγχάγης, του Μονάχου, του Όσλο (Gardermoen) και της Μόσχας (Vnukovo).

Η φετινή υποψηφιότητα της Αθήνας απέσπασε το εγκώμιο των αεροπορικών εταιρειών – κριτών, εστιάζοντας ειδικά στην εντυπωσιακή ανάπτυξη (+11%) της επιβατικής κίνησης το 2018, με περισσότερους από 24,1 εκ επιβάτες.

Παράλληλα, ο κόμβος της Αθήνας προσέλκυσε 62 νέα δρομολόγια τη χρονιά που πέρασε και καλωσόρισε 4 νέες αεροπορικές εταιρείες.

Επιπλέον, βάσεις στην Αθήνα δημιούργησαν η Volotea και η Ellinair, ενώ η Ryanair ξεκίνησε 21 συνδέσεις και η AEGEAN 15 νέα δρομολόγια. Σημαντικό γεγονός αποτελεί πως 13 εταιρείες αύξησαν τη δραστηριότητά τους σε 34 δρομολόγια. Ξεχωριστό έπαινο απέσπασε το βραβευμένο Σχήμα Κινήτρων του ΔΑΑ, το οποίο συμπεριλαμβάνει 13 διαφορετικές κατηγορίες και όπως τονίσθηκε καλύπτει κάθε πιθανή αναπτυξιακή προσπάθεια από εταιρείες Βάσης, χαμηλού κόστους, ή παραδοσιακές.

Η πρώτη θέση της Αθήνας στα ιδιαίτερα ανταγωνιστικά βραβεία Routes Europe προσφέρει στην χώρα μας μεγάλη ικανοποίηση, κυρίως, γιατί είναι μια διάκριση που προέρχεται από την ψήφο των αεροπορικών εταιρειών που αφενός αναγνωρίζουν τα επιτεύγματα της ομάδας του αεροδρομίου, αρχικά ως προς τις ενέργειές μας που έγιναν για την προσέλκυσή τους στο αεροδρόμιο της Αθήνας, και αφετέρου, για τις δράσεις που γίνονται διαρκώς ώστε η παρουσία τους να αναπτύσσεται συνεχώς και με επιτυχία, δήλωσε η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

 

Facebook Comments

POST A COMMENT.