Δυναμική παρουσία της Ελλάδας σε διεθνή τουριστική έκθεση στη Γερμανία

TOURISMOS

Η προώθηση νέων ελληνικών προορισμών και νέων θεματικών προϊόντων στη γερμανική αγορά, που αποτελεί μία από τις δύο βασικές αγορές για τον ελληνικό τουρισμό,  αναμένεται να οδηγήσει σε νέα επίδοση ρεκόρ στις αφίξεις Γερμανών τουριστών στην Ελλάδα το 2019, ακόμη μεγαλύτερη του 2018, οπότε και ξεπέρασαν τα 4,4 εκατομμύρια.

Η ισχυρή ανοδική πορεία των αφίξεων Γερμανών τουριστών στην Ελλάδα τα τέσσερα τελευταία χρόνια θα συνεχιστεί δυναμικά και το 2019,σύμφωνα με τα αποτελέσματα των συναντήσεων και διαπραγματεύσεων  της Υπουργού Τουρισμού, κας Έλενας Κουντουρά, με παράγοντες της γερμανικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας, ολοκληρώνοντας την επίσημη επίσκεψή της στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση ΙΤΒ στο Βερολίνο.

Κυρίαρχο χαρακτηριστικό που τονίστηκε από τους εκπροσώπους της γερμανικής τουριστικής αγοράς, είναι ότι ενώ οι γειτονικές χώρες της Αν.Μεσογείου έχουν ανακάμψει πλήρως τουριστικά, και παρότι  άλλοι δημοφιλείς ευρωπαϊκοί προορισμοί παρουσιάζουν πτωτικές τάσεις, η τουριστική ζήτηση για την Ελλάδα παραμένει ισχυρή και η χώρα μας πρωταγωνιστεί στις δημοφιλέστερες επιλογές προορισμού των Γερμανών ταξιδιωτών και την φετινή χρονιά.

Η κα Κουντουρά συναντήθηκε με τον πρόεδρο της Ένωσης Ταξιδιωτικών Γραφείων Γερμανίας (DRV), κ. Norbert Fiebig, ο οποίος επισήμανε τη θετική εικόνα στην εξέλιξη των κρατήσεων από τη Γερμανία και αναμένεται νέα αύξηση στα επίπεδα του 3% το 2019 με τα μέχρι στιγμής στοιχεία. Επίσης, συμφώνησαν  για τη διοργάνωση του ετήσιου κορυφαίου συνεδρίου της DRV στην Πελοπόννησο το 2020 σε συνεργασία με την Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων που διοργανώθηκαν για την δυναμική προώθηση και προβολή της Ελλάδας, ξεχώρισε η επίσημηπρώτη παρουσίαση στο εξωτερικότης  νέας τουριστικής καμπάνιας «OhMyGreece! Unlock the Feeling», παραγωγής της Marketing Greece, που παραχώρησε στον ΕΟΤ ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων,  και αποτελεί μία σημαντική δράση συνέργειας του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.  Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από την Διευθύνουσα Σύμβουλο της Marketing Greece, κα Ιωάννα Δρέττα. Η Υπουργός Τουρισμού χαιρέτισε τη διαχρονική συνεργασία με το ΣΕΤΕ και με τη Marketing Greece και την δράση αυτή, τονίζοντας ότι η ταινία θα προωθηθεί  από το ευρύ δίκτυο των γραφείων ΕΟΤ Εξωτερικού, σε όλες τις ξένες αγορές. Στην εκδήλωση παρέστησαν επίσης  ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος, ο επίτιμος Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέας Ανδρεάδης, ο ΓΓ Τουριστικής Πολιτικής & Ανάπτυξης, κ. Γιώργος Τζιάλλας, ο ΓΓ ΕΟΤ, κ. Κωνσταντίνος Τσέγας, η Αντιπρόεδρος του ΔΣ ΕΟΤ, κα Αγγελική Χονδροματίδου, η Προϊσταμένη του ΕΟΤ Γερμανίας κα Βίκυ Στρούμπου και πλήθος προσκεκλημένων της γερμανικής τουριστικής αγοράς και ξένων ΜΜΕ.

Στις συναντήσεις με στόχο την περαιτέρω τουριστική προώθηση της Ελλάδας στη γερμανική αγορά, συμμετείχαν, ο ΓΓ ΕΟΤ, κ. Κωνσταντίνος Τσέγας,η Αντιπρόεδρος του ΔΣΕΟΤ, κα Αγγελική Χονδροματίδου ο Δ/ντης Έρευνας Αγοράς και Διαφήμισης ΕΟΤ κ. Πέτρος Σαγάνας και η Προϊσταμένη του ΕΟΤ Γερμανίας κα Βίκυ Στρούμπου. Σειρά συναντήσεων πραγματοποίησε επίσης ο Γενικός Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης κ. Γιώργος Τζιάλλας, ενώ συμμετείχε σε φόρα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού και της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας.

Τέλος, η Υπουργός παραχώρησε σειρά συνεντεύξεων για την προβολή και προώθηση της Ελλάδας και του ελληνικού τουρισμού, σε διεθνή και γερμανικά ΜΜΕ, στο διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο CNBC, στο δημοφιλές γερμανικό τηλεοπτικό δίκτυο RTL και στη DeutcheWelle.

Facebook Comments

POST A COMMENT.